Marketing met Belbo
Een kapsalon of instituut leiden is niet alleen data verzamelen. Je verdient pas geld als je iets met die data gaat doen. Door doelgerichte acties versnellen we de bezoekrotatie, verbeteren we het bestedingsbedrag van de klant en verhogen we onze omzet en winst.
Bekijk hier onder even wat Belbo voor jou kan doen:
E-mail nieuwsbrief
Je klanten registreren zich via je website dus je beschikt over 100den zoniet 1000den e-mail adressen. Hier kan je dus iets mee doen, door doelgerichte campagnes te maken kan je jouw klanten informeren over promoties en acties.
Je kan zelf de layout van je nieuwsbrief bepalen en koppelen aan je huisstijl.
Segmenteer je klanten..
Door je klanten te filteren en te groeperen kunnen we specifieke doelen bereiken zoals.
Een “we missen je” e-mail die we versturen naar alle klanten die de zaak al zes maanden niet meer bezocht hebben.
Een “bedankt voor je eerste bezoek” mail voor klanten die de eerste keer het salon/instituut bezocht hebben.
Je kan je bezoekfrequentie verhogen door online kortingcodes te sturen naar klanten hun bezoek steeds uitstellen en hen zo te belonen om sneller een nieuwe afspraak te maken.
SMS actie’s
Je kan nog korter op de bal spelen met SMS’acties, Wens je klant een Gelukkige verjaardag of zend een kortingcode voor in een bepaalde periode te reserveren.